// Ugly Truth
I Swear I Hate You

0 Si katak(s)


Assalamualaikum Everyone ◕‿◕

Rindu lah dekat Nunu , rasa macam sayang pun ada jugak . Dah lama kita tak message kan ? Sayang plus rindu dekat Nunu . 

Sedap sungguh ayat berbunga kau tu . Cair jugak kowd aku dengan ayat kau tu -,- Bila kau nak cakap terus depan dengan mulut kau sendiri ? Bukannya apa . Telinga aku nak sangat dengar doe  . Sumpah ? Err ~
Apa-apa pun entry aku ni saja nak mengucapkan TERIMA KASIH dekat kau sebab :
ツ dah membuatkan aku tersuka dekat kau
ツ kasi aku rasa selesa berkawan dengan kau
ツ kadang-kala kau memberikan senyuman yang mungkin aku tak balas and tak perasan
ツ kau selalu mengirimkan salam kepada aku
ツ kasi pinjamkan barang kau dekat aku
ツ membuatkan aku percaya apa yang kau cakapkan dekat aku
ツ berlakon depan aku macam kau betul-betul care sangat dengan aku
ツ menjual muka kau depan aku kasi aku cair habis dekat kau 
ツ duduk depan aku konon nak kasi aku tertentang mata dengan kau
ツ kau ikut kata budak-budak kelas yang selalu nak kenakan aku
ツ memperbodohkan aku dengan ayat 'Romantis' yang sangat menusuk kalbu -,-
ツ kau try nak usha aku tapi kau sendiri tak ikhlas nakkan aku
kau mainkan perasaan aku

TERIMA KASIH lagi sekali sebab kau telah membuatkan aku rasa macam orang bodoh mengharapkan sesuatu yang tak mungkin akan berlaku .

kalau memang kau ikhlas nakkan aku, kenapa kau perlu berlakon dengan aku ? Sampai kawan aku sendiri cakap , kau dah pakat dengan diorang tu nak kenakan aku . Konon aku ni orangnya senang nak dipermainkan . Perlu ke kau buat semua tu . Dari tahun lepas , aku simpan perasaan aku dekat kau berharap walaupun kita dianggap sebagai Kawan Biasa , engkau tak ada nak cuba memburukkan aku dekat orang lain . Minta maaf lah yang boleh aku katakan pada kau kalau ada salah silap yang mungkin pernah aku buat dekat engkau . Mungkin aku seorang yang lurus tetapi aku tak semudah apa yang kau pikirkan . Selepas ni , jikalau kau nak menaruh hati aku semula , mungkin kau sudah terlambat . Mungkin disaat itu hati aku sudah tertutup habis untuk kau . Sememangnya , aku 'sayang' dekat engkau tetapi tidak lebih daripada seorang teman .

Sesuai dengan apa yang hati aku katakan 

LOVE NOTE Maaf jika ayat aku macam tak boleh pergi . Tetapi inilah hakikatnya . Luahan hati aku yang mungkin tidak sesiapa ketahui kecuali Tuhan Yang Maha Esa .



Newer Post|

// Awesome Me - Nunu


****___empty___****