// Ugly Truth
5 Cara Untuk Kamu Tinggalkan Si Dia

0 Si katak(s)

Assalamualaikum Everyone ◕‿◕

Entry ni saja-2 buad . Bukan buad , tapi copy . Hehe tak apalah . Nak share something 5 Cara Untuk Kamu Tinggalkan Si Dia . Ha meyh kita baca sesama .


1. Tarik diri dengan cara baik. Kamu mungkin boleh mula menjarakkan  diri daripada si dia dengan tidakmenghubungi dan berjumpanya. 
2. Pastikan kamu tidak memulakan persengketaan untuk melepaskan diri kamu daripada si dia, mungkin kamu boleh bercakap dengan lembut dan minta si dia memahaminya
3. Berikan alasan yang kamu tidak dapat meneruskan perhubungan ini kerana mendapat tentangan daripada keluarga. Cara ini memudahkan kamu untuk melepaskan diri daripada cengkamannya.
4. Beritahulah kepada keluarga kamu akan hal ini. Mungkin keluarga kamu mempunyai cara untuk memastikan kamu dan si dia tidak meneruskan perhubungan itu lagi.
5. Kamu mungkin boleh mendiamkan diri, menukar nombor telefon dan apa-apa sahaja yang membolehkan si dia gagal mencari kamu. Cara ini mungkin boleh memberi ruang kepada si dia untuk melupakan kamu. 



Sumber : Remaja

LOVE NOTE ♥ : hantu nak menghapdate belog nak rasuk dalam badan aku . Habislah , roboh tulang belakang asik online aje :D



Newer Post|Older Post

// Awesome Me - Nunu


****___empty___****