// Ugly Truth
Note ? What ? #confuse

0 Si katak(s)

Assalamualaikum Everyone ◕‿◕

Okayy , pasal follow menfollow ni dah habakk awai-awai lagi . Kalau nak follow , follow ajelah . Tak payahlah nak cakap 'I follow..' dalam shout box , then bukannya follow pun \terasa ka ? tak mention nama pun/ Aku punya style la kan , kalau nak mintak follow balik , fine boleh . First , follow belog aku dengan rela hatinya \tak mau paksa-paksa/ Kalau mintak follow balik semata-mata nak tambahkan bilangan follower then isi belog tu tak tengok tak baca , baik tak payah lah . Second , tinggalkan jejak dalam shout box yang tak comel tu . Tapi kalau tinggalkan jejak ja tapi tak follow , jangan haraplah aku nak follow balik . Bukannya apa , aku pi check dengan follower aku . Aku biasa tengok sapa yang follow aku , orang itulah aku follow belog dia balik . Bukan straight to shout box . If link sama , boleh jalanlah proses follow menfollow tu . So , beware ya :)

Every single note on this album is there for a reason 

Ha lagi satu , wahai guest yang tak mention nama tu , nak jawab ni soalan yang ditanyakan . Huhu tajuk lagu We were in love by T ara . Hope lepas ni , tolonglah mention nama awak tu dan link ya . Bukannya apa , lepas ni boleh lah saya ni singgah belog awak pulak \berfikiran positif/

LOVE NOTE  : Mintak maaf kalau entry ni buat hati pembaca tak senang hati ke hapa . Rasa menyampah pulak kalau ditipu bodoh macam tu , kata dah follow then mintak follow balik . Kita punyalah follow belog dia , last-last tengok follower sendiri tak naik-naik \bersabar ajelah/ Tak lupa jugak kepada yang sudi follow belog ni . Terima kasih diucapkan ! Chuu ~



Newer Post|Older Post

// Awesome Me - Nunu


****___empty___****