// Ugly Truth
Berangan Je Lebih Nak Jadi Novelist, Tapi Baca Novel Pun Tak Pernah Nampak #bengong

0 Si katak(s)

Assalamualaikum Everyone ◕‿◕

Alamak! Baca tajuk aje dah bikin hati orang yang membaca panas aje, bukan? Lek lu. Let me explain first, then you all can make it a hot issue in timeline Twitter, okay? Okay, aku dah merepek masuk laut --' Sebelum ni aku pernah cakap dalam belog ni \maaf, taip/ yang aku tengah dalam proses pembikinan ala-ala fanfiction, right? Bendanya dah buat tapi tak siap ja. Entah tiba-tiba otak blank nak sambung ceritanya #bengong, right? Punyalah berie sampai buat belog baru nak post it dalam belog tu. Last-last habuk tarak.

Alter your attitude and you can alter your life 

Senang kata, pembikinan fanfiction tu tujuannya hanyalah suka-suka sahaja, untuk bacaan sendiri. Kalau suruh publishkan pun, boleh ketawa director tau jalan cerita fanfiction aku #yehyeh je director aku cakap. Lain kata, sia-sia jugaklah aku buat #merajuk. Tak apalah, at least dapat mengisi masa lapang kan *big smile*

LOVE NOTE : Entry pendek aje kali ni. Sekurang-kurangnya ada lah jugak entry aku buat daripada contest and giveaway meleret-leret. Hehe *peace* Ha hampir terlupa Salam Maulidur Rasul juga diucapkan kepada semua muslim :)



Newer Post|Older Post

// Awesome Me - Nunu


****___empty___****