// Ugly Truth
Life As The Wheel'

0 Si katak(s)

Assalamualaikum Everyone ◕‿◕

Ada orang pakai something yang lebih glamour #padahal taklah glamour mana pun --'

 Bagi tahu dekat geng-geng ...

Pada keesokan harinya ...

MORAL OF THE STORY : Sebelum nak mengata orang, fikir-fikir dulu. Bukannya apa, nanti apa yang kita katakan pada orang yang kita ngata tu, akan berbalik pada kita.

Tujuan aku buat entry kali ni bukan ditujukan pada mana-mana pihak. Cuma ingin berkongsi pengalaman yang pernah alami. Kalau ada sesiapa yang terasa ke apa, ha lu pikirlah sendiri! :D

Dalam masa yang sama juga, aku minta maaf. Sebab doodle tak berapa lawa sampai geng-geng semua pakai baju sama. Bukan setakat sama, dah macam pakai baju PLKN lagi pun ada. Hehe malas nak alterkan. Buat asal boleh senang kata.

LOVE NOTE ♥ : Manalah kucing aku menghilang ni. Geram betul dekat orang yang curi tu. Kalau nak bela kucing pun, tak payahlah nak sampai curi kucing orang lain. Bengong --' Penat tau mak ayah aku bela dia dari kecil sampai ke besar. Sekali kalau aku jumpa orang tu, memang mati aku kerja. Grr! Doakan aku dapat jumpa kucing aku balik ya *big smile*


Labels:



Newer Post|Older Post

// Awesome Me - Nunu


****___empty___****