// Ugly Truth
Let Bygone Be Bygone

0 Si katak(s)

Assalamualaikum Everyone ◕‿◕

Let bygone be bygone atau kalau ditranslatekan yang sudah biarkan ia pergi #betul ke? Paham pahamlah sendiri. Seorang hamba Allah ni, entahlah kenapa, macam mana, mimpi apa dia boleh contact aku. Not message or call or something, it just contact in facebook. Maybe aku start message dia bertanyakan adakah dia mendapat sesuatu perkara daripada kawan aku tentang sesuatu. Aku hanya khuatir sebab kalau dia beritahu something yang tak sepatutnya diberitahu.

Malam tadi, tetiba hamba Allah ni message aku dekat Facebook. Macam pelik pun ada kalau ditengokkan ayat dia, bikin aku seremm sejuk. Yelaa manalah kawan aku ni bagitahu dia ke apa-apa. Kang semena aku jadi sebutan orang dekat Timeline Twitter #tak mungkin akan berlaku sejauh itu. Haha kecuali my haters :P

A Bland Smile Is Like A Green Light At An Intersection, It Feels Good When You Get One, But You Forget It The Moment You're Past It

Tapi ada satu ayat or statement, or ayat layan la yang dia minta maaf dekat aku kalau dulu aku mengharapkan dia tapi dia tak bagi #macam tulah ayat dia. Dengan coolnya aku jawab yang i’m okay with it. Bukannya apa, daripada aku sibuk pikir yang tak sepatutnya aku pikir, baik aku just anggap dia just friends. Bagi aku, better be friend than couple #entah betul je ayat aku ni. Macam mana ayat aku macam tulah hamba Allah tu jawab. Yang dia just anggap aku kawan. So, how my feelings? I’m happy with it. Sebab apa aku cakap macam tu? Benda tu dah lama pun. Aku dah tak ada apa-apa feeling-feeling pun dekat dia lagi. Sesuailah kan dengan let bygone be bygone. Benda dah lepas tu, biarkan aje lah ia pergi. Sekarang ni, just moving forward. Hwaiting! :)

LOVE NOTE ♥ : Alhamdulillah menang giveaway lagi . Hope menanglah lagi giveaway yang lain .



Newer Post|Older Post

// Awesome Me - Nunu


****___empty___****