// Ugly Truth
Blueticks?

1 Si katak(s)

Assalamualaikum Everyone ◕‿◕

Hey all. Lets us talk about blueticks which the person we send text messages via Whatsapp just end up with 'read' our messages but then she/he doesn't give any reply to you back, tak kiralah dalam bentuk text ke pictures ke paling tidak pun emoticon. Post aku kali ni pasal got blueticks more to boyfriend/ girlfriend/ crush ehemm. Kalau family paling tidak pun dorang akan reply text messages kita although dorang busy gila gila. I guess la since my family members tak berapa ramai sangat ihik.

"Assalamualaikum, haii !" 

After a few seconds (kalau pesen selalu online 24/7 handphone lekat dekat tangan maybe huhu)
or
After a few minutes (kalau pesen kureng online or maybe dia malas nak layan handphone dia or whatever)

"Oh waalaikumussalam, hai! :)" 

"Sihat? Tengah buat apa? Sorry kacau."

"Alhamdulillah sihat. Eh tak kacau mana pun, ni main game je. Haha."

.
.
.
Bla.. bla.. bla.. bla..
.
.
.

After a quite 'long' conversation between you and her/him, then she/he is not replying your text. Just double blue ticks. What are you guys thinking?

Dia mesti busy, dia saje nak senangkan hati kita yang dia kata dia tak busy. Dia mesti tak suka (menyampah) kita mesej dia. Dia mesti dah ada boy/girlfriend, better stop texting with her/him. 

Sorry sebab buat ayat mesej macam cliche sangat. Sorry lah sebab aku pesen orang kureng nak bermesej dengan orang tak kira sesiapa except my family eheww. Kalau crush tu hmm beep no comment. Plus! Blueticks aku selalu dah kena, tapi aku saje buat2 hati kering. Kata aje kering tapi rasa bagai ditembak bang bang argh! Okay krikk krikk. Disebabkan selalu sangat dah kena blueticks so aku pun kononnya "balas dendam" balik lah. Tapi lepas a few days bila belek2 scroll2 balik our "old conversation", otak dan hati macam2 nak reply balik, dan menyesal tak sudah. Well aku biasanya macam tulah. Lepas tu meroyan sesorang. Stalk jela, tengok 'last seen' dia. Haha sumpah aku syok sendiri weh!

Lagipun hati orang bukan kita tahu pun. Eh

Actually post ni aku nak buat doodle tapi dah lama sangat tak berdoodling ni nak buat balik pun susah, blur. Nak kena "study" cehh hehe. Aku pun tak tahulah apa motif yang cuba aku nak sampaikan post kali ni. Saje suka2, nak buang masa kot2 lepas ni tak dapat nak update apa lagi since tinggal lagi berapa hari je dah nak masuk belajar semula.



Newer Post|Older Post

// Awesome Me - Nunu


****___empty___****